söndag 5 februari 2012

I vårt blickfång

Såg för några veckor sedan en bild som fick min tanke, om hur vår tråkiga vita vägg i sovrummet skulle bli en vägg att vakna upp till och glädjas åt, att växa i huvudet.

Bilden jag såg var denna

Källa: http://www.vtwonen.nl

Jag tyckte om idéen att hänga sina favorit tidningar på stålgalagar, det är både praktiskt och snyggt. Efter en tids letande fick vi tag i några snygga kemtvättsgalgar. Tillsammans med den fina skylten som jag köpte för födelsedagspengarna från morfar Gösta och ett tidigare loppisfynd kunde vi börja vår vägginstalation.

Så här blev det!

Vi är mycket nöjda med resultatet!

Jenny & Magnus

5 kommentarer:

  1. Verkligen fint, det ska jag länka till från min blogg! Kram

    SvaraRadera
  2. Att "skräpgaljar" kan bli så fint!
    Tack f tipset!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint!! Ni är sååå duktiga!! Kram kram

    SvaraRadera
  4. Tack för alla fina kommentarer!! Vad roligt att ni tycker om idén!
    Vår önskan är ju att kunna dela med oss och inspirera.

    Jenny & Magnus

    SvaraRadera