söndag 22 april 2012

Spring utan krav

Det finns många krav i vardagen, det ska presteras på jobbet, städas i hemmet, tvättas kläder och lagas mat. Det är många måsten och det kan ofta kännas jobbigt, då är det så skönt att kunna komma ut och springa.

När jag springer har jag inga krav och tankarna rensas, jag springer precis som jag vill - snabbt, långsamt, hårt, mjukt, långt, kort och inte allt för sällan så blir det en stund enbart för att njuta!

Morgon trött, solen har precis gått upp!

Skogen har fyllts med vitsippor

I mitten av bilden ligger ISA (den lilla vita pricken)
och väntar på sjösättning

En underbar plats att vila lite

"Mina" stigar, härligt slingrande!

Vackert och stilla, två änder glider ut på vattnet

Naturlig hinderbana...

...som ger en fin och varierad träning

Stranden ändrar sig hela tiden, idag har
vi fått en strandremsa utanför stranden
/Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar